ΠΑΠΕΙ: Ολοκλήρωση Εγγραφών Πρωτοετών (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ)

ΠΑΠΕΙ: Ολοκλήρωση Εγγραφών Πρωτοετών (ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ)

Ολοκλήρωση Εγγραφών: Η Διεύθυνση Σπουδών και Φοιτητικής Μέριμνας του Πανεπιστημίου Πειραιώς γνωστοποιεί ότι εφόσον ολοκληρώσατε την ηλεκτρονική εγγραφή στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων (Υ.ΠΑΙ.Θ.) θα πρέπει να υποβάλλετε τα απαραίτητα δικαιολογητικά στη Γραμματεία του Τμήματός σας για τη διαδικασία της ταυτοπροσωπίας. Αν έχετε περάσει σε άλλο ΑΕΙ και θέλετε να ενημερωθείτε σχετικά με την ολοκλήρωση της εγγραφής σας, πατήστε εδώ για να δείτε όλη την πρόσφατη ενημέρωση σχετική με την ολοκλήρωση των εγγραφών των πρωτοετών φοιτητών.

H υποβολή των δικαιολογητικών θα γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή μέσω ταχυδρομείου/ταχυμεταφοράς, λόγω των αναγκαίων μέτρων αποφυγής της διάδοσης του κορωνοϊού και την προστασία της υγείας όλων.


Τα δικαιολογητικά που απαιτούνται προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία υποβάλλονται από 4/10 μέχρι 8/10 με έναν από τους παρακάτω δύο τρόπους: 

Την ενημερωτική σελίδα των φοιτητών του ΠΑΠΕΙ μπορείτε να την δείτε εδώ ενώ την ενημερωτική σελίδα των Πρωτοετών Φοιτητών 2021-2022 μπορείτε να την δείτε εδώ.

A) ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΥΠΟΒΟΛΗ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη ηλεκτρονική διεύθυνση της Γραμματείας του Τμήματος σας (με θέμα: ΕΓΓΡΑΦΗ ΠΡΩΤΟΕΤΗ)

Απαραίτητα δικαιολογητικά για ηλεκτρονική υποβολή

  1. αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (2 όψεις)
  2. φωτογραφία (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπο του φοιτητή)
  3. την υπεύθυνη δήλωση που επισυνάπτεται (ως υπόδειγμα 1) αφού πρώτα εκδοθεί μέσω της πλατφόρμας https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose- kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses
  4. τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) [απλή εκτύπωση από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα https://www.amka.gr/AMKAGR/]
  5. αντίγραφο της αίτησης εγγραφής όπως υπεβλήθη στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υ.ΠΑΙ.Θ

Το ΠΑΠΕΙ αποφάσισε την μετάθεση της ημερομηνίας έναρξης και λήξης των μαθημάτων

Οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις των Γραμματειών των Τμημάτων είναι οι κάτωθι: Γραμματεία Τμήματος Οικονομικής Επιστήμης : Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Στατιστικής και Ασφαλιστικής Επιστήμης: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Χρηματοοικονομικής και Τραπεζικής Διοικητικής: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Πληροφορικής: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Ναυτιλιακών Σπουδών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Ψηφιακών Συστημάτων: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Γραμματεία Τμήματος Τουριστικών Σπουδών: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

B) ΕΝΤΥΠΗ ΥΠΟΒΟΛΗ μέσω ταχυδρομείου ή ταχυμεταφοράς

Απαραίτητα δικαιολογητικά για έντυπη υποβολή (ταχυδρομικώς ή με ταχυμεταφορά)

  1. αντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας (2 όψεις)
  2. φωτογραφία (πρόσφατη, έγχρωμη ή ασπρόμαυρη, σε ουδέτερο φόντο και να απεικονίζει ευκρινώς μόνο το πρόσωπο του φοιτητή)
  3. την υπεύθυνη δήλωση που επισυνάπτεται (ως υπόδειγμα 1) με γνήσιο υπογραφής (από ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα) ή αφού πρώτα εκδοθεί μέσω της πλατφόρμας https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-upeuthunes-deloses
  4. τον Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (ΑΜΚΑ) [απλή εκτύπωση από την ηλεκτρονική ιστοσελίδα https://www.amka.gr/AMKAGR/]
  5. αντίγραφο της αίτησης εγγραφής όπως υπεβλήθη στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Υ.ΠΑΙ.Θ και αποστέλλονται ταχυδρομικώς στη διεύθυνση:

Πανεπιστήμιο Πειραιώς

Γραμματεία Τμήματος …………………

(Εγγραφή Πρωτοετή)

Καραολή & Δημητρίου 80 ΤΚ 18534, Πειραιάς

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, κατά τις οποίες δεν δύναται να εφαρμοστούν οι δύο ανωτέρω τρόποι υποβολής, μπορείτε να καταθέσετε τα ανωτέρω δικαιολογητικά οι ίδιοι ή νομίμως εξουσιοδοτημένο πρόσωπο από εσάς στη Γραμματεία του Τμήματός σας, κατόπιν προγραμματισμένου ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Τμήματός σας.

Σας γνωρίζουμε επίσης ότι, λόγω των περιοριστικών μέτρων που έχουν υποβληθεί λόγω της πανδημίας, η χρήση μη ιατρικής μάσκας είναι υποχρεωτική στους κλειστούς και ανοικτούς κοινόχρηστους χώρους του Πανεπιστημίου καθώς και η τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου.

Απαραίτητη προϋπόθεση για την υποβολή των δικαιολογητικών ανά περίπτωση (Α και Β) αποτελεί η πληρότητά τους.

Για τη χρήση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Πανεπιστημίου είναι αναγκαίο να δημιουργήσετε ιδρυματικό λογαριασμό στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Η δημιουργία του ιδρυματικού λογαριασμού δεν είναι ακόμη εφικτή, καθώς η διαδικασία των εγγραφών δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη.

Όταν η δημιουργία του ιδρυματικού σας λογαριασμού θα είναι εφικτή, θα ενημερωθείτε για τις διαδικασίες που θα πρέπει να ακολουθήσετε, με ανακοίνωση που θα αναρτηθεί στην κεντρική σελίδα του Πανεπιστημίου (https://www.unipi.gr/) καθώς και στην ιστοσελίδα του Τμήματός σας.

Πιστοποιητικό Σπουδών

Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας της ταυτοπροσωπίας και τη δημιουργία προσωπικού λογαριασμού, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε την ηλεκτρονική γραμματεία https://students.unipi.gr/ για να εκτυπώσετε πιστοποιητικά σπουδών για κάθε νόμιμη χρήση ή για στρατολογική χρήση.

Σίτιση

Μετά την ενεργοποίηση του Ιδρυματικού λογαριασμού μπορείτε να υποβάλλετε αίτηση για δωρεάν σίτιση:

https://www.unipi.gr/unipi/el/ppf-foithtikh-merimna/ppf-sitish.html.

Βιβλιοθήκη Μονάδα Προσβασιμότητας

Σε περίπτωση που ανήκετε σε ομάδα ΑΜΕΑ, και επιθυμείτε να επωφεληθείτε από την υπηρεσία στήριξης της εκπαιδευτικής διαδικασίας, την παροχή εκπαιδευτικού υλικού κ.α., μπορείτε να επικοινωνήσετε σχετικά με τη Βιβλιοθήκη (τηλ. 2104142039, Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε. ).

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΝΝΗΜΕΝΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗΣ ΔΗΛΩΣΗΣ (ΥΠΟΔΕΙΓΜΑ 1)

Σε περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δύναται να εκδώσει την υπεύθυνη δήλωση μέσω της πλατφόρμας https://www.gov.gr (επειδή διαθέτει είτε προσωπικό κωδικό στο taxis.net είτε web banking) θα πρέπει να την συμπληρώσει σύμφωνα με το κείμενο που αναγράφεται στην επισυναπτόμενη στην ανακοίνωση

Υπεύθυνη Δήλωση (Υπόδειγμα 1).

https://www.unipi.gr/unipi/images/various/dieuth_spoudwn/Υπεύθυνη_Δήλωση_Ν.1599_Υπόδειγμα_1.d oc

Στην περίπτωση που ο ενδιαφερόμενος δεν μπορεί να εκδώσει την εν λόγω υπεύθυνη δήλωση μέσω της πλατφόρμας https://www.gov.gr δεδομένου ότι δεν διαθέτει ή δεν μπορεί να αποκτήσει άμεσα προσωπικούς κωδικούς taxisnet ή web banking, θα πρέπει να προβεί στην ακόλουθη διαδικασία:

  1. Εκτύπωση της Υπεύθυνης Δήλωσης (Υπόδειγμα 1) και συμπλήρωσή της με τα απαραίτητα στοιχεία
  2. Προσκόμισή της σε ΚΕΠ ή Αστυνομικό Τμήμα για το γνήσιο της υπογραφής του φοιτητή
  3. Αποστολή της στη Γραμματεία του Τμήματος με ταχυδρομείο ή εταιρεία ταχυμεταφορών, στην ταχυδρομική διεύθυνση:

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ……………………………………………………………………………….…

Καραολή & Δημητρίου 80, 18534 Πειραιάς

Επισημαίνεται ότι για την ολοκλήρωση της διαδικασίας, στην περίπτωση που δεν έχει εκδοθεί μέσω https://www.gov.gr, η Υπεύθυνη Δήλωση πρέπει να υποβληθεί σε πρωτότυπη μορφή με το γνήσιο της υπογραφής.

Τέλος, δεν έχει ισχύ η υπεύθυνη δήλωση που εκτυπώνεται από το https://www.gov.gr με προσωπικούς κωδικούς των γονέων του φοιτητή, δεδομένου ότι η ταυτοπροσωπία δεν μπορεί να αφορά παρά μόνο τον ίδιο.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr