Οι "Συχνές Ερωτήσεις" Μετεγγραφών Φοιτητών Κυπριακής καταγωγής

Οι "Συχνές Ερωτήσεις" Μετεγγραφών Φοιτητών Κυπριακής καταγωγής

Μετεγγραφές ΦοιτητώνΤο παρόν σύστημα (transfer4.it.minedu.gov.gr) αφορά φοιτητές των ΑΕΙ και των Ανωτάτων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, που δεν έχουν εξαντλήσει τα προβλεπόμενα εξάμηνα του κύκλου σπουδών στο Tμήμα φοίτησης τους, έχουν εισαχθεί σε αυτά σε ποσοστό καθ' υπέρβαση του αριθμού των εισακτέων σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υπ' αρ. Φ.151/20049/Β6/2007 (Β' 272) Υ.Α. και πληρούν μια τουλάχιστον από τις παρακάτω προϋποθέσεις:

α) Έχουν αδελφό ή σύζυγο ή γονέα ή τέκνο, που φοιτά κατά την ημερομηνία υποβολής της αίτησης μετεγγραφής σε προπτυχιακό ή μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών σε ημεδαπό ΑΕΙ.
β) Έχουν αδελφό ή σύζυγο ή γονέα ή τέκνο, που διαμένει μόνιμα στην Ελλάδα τα τελευταία 5 έτη.


ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ:

Οι δικαιούχοι, προκειμένου να εισαχθούν στην Ηλεκτρονική Εφαρμογή για ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης μετεγγραφής, πρέπει να χρησιμοποιήσουν τον κωδικό χρήστη (username) και το συνθηματικό (passwd) των Ιδρυματικών τους λογαριασμών, μέσω των οποίων ταυτοποιούνται στην Υποδομή Ταυτοποίησης και Εξουσιοδότησης του ΕΔΕΤ.

Για την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης, ο αιτών - υποψήφιος είναι απαραίτητο να γνωρίζει τον κωδικό υποψηφίου που του αποδόθηκε κατά την συμπλήρωση του Μηχανογραφικού Δελτίου τη χρονιά εισαγωγής του. Σε περίπτωση που δεν έχει στην κατοχή του τον κωδικό, οφείλει να τον αναζητήσει από τη Γραμματεία του Τμήματος φοίτησης. Επισημαίνεται ότι η υποβληθείσα ηλεκτρονική αίτηση μετεγγραφής επέχει και θέση υπεύθυνης δήλωσης κατά την έννοια και με τις συνέπειες του ν. 1599/1986 (Α΄ 75).

Προσοχή στην ασφαλή αποσύνδεσή σας από την υπηρεσία.

Χρησιμοποιείτε πάντα τη λειτουργία "Αποσύνδεση" από την εφαρμογή, μετά την ολοκλήρωση των εργασιών σας, αποτρέποντας τρίτους να αποκτήσουν πρόσβαση στις υπηρεσίες σας μετά την απομάκρυνσή σας από τον υπολογιστή.

Αν δεν χρησιμοποιείτε τον προσωπικό σας υπολογιστή (π.χ. βρίσκεστε σε Internet Cafe ή χρησιμοποιείτε ένα διαμοιραζόμενο υπολογιστή γραφείου ή εργαστηρίου), για να μην καταγράφεται η δικτυακή σας δραστηριότητα, χρησιμοποιήστε την λειτουργία "Περιήγησης InPrivate".

Σε περίπτωση που ο φυλλομετρητής σας δεν υποστηρίζει περιήγηση InPrivate, χρησιμοποιείστε την επιλογή εκκαθάρισης προσωπικών δεδομένων (Clear Private Data) ή εναλλακτικά κλείστε όλα τα παράθυρα του φυλλομετρητή σας.

Οι "Συχνές Ερωτήσεις"

Πως ελέγχω ότι η αίτησή μου έχει υποβληθεί οριστικά;
Η αίτησή σας θα έχει υποβληθεί οριστικά μόνο αφού πατήσετε το κουμπί Οριστική Υποβολή. Μετά το πάτημα του κουμπιού, θα δείτε το pdf αρχείο της αίτησης που φέρει λάβει αριθμό Πρωτοκόλλου,που αναγράφεται επάνω αριστερά. Η αίτηση δεν υποβάλλεται μέσω της Προσωρινής Αποθήκευσης. Πρέπει να έχετε υπόψη σας πως αν έχετε ανοιχτή τη σελίδα της εφαρμογής για περισσότερα από 20 λεπτά τότε χάνεται η σύνδεση με την εφαρμογή και χρειάζεται να επαναλάβετε τη διαδικασία.

Εισάγω username και passwd στη Εφαρμογή και εμφανίζεται μήνυμα σχετικά με ανεπαρκή στοιχεία. Τι πρέπει να κάνω;
Επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Ιδρύματος προκειμένου να διαπιστώσετε ελλείψεις στα προσωπικά σας στοιχεία, οπότε να προβείτε στις απαραίτητες διορθώσεις. Εφόσον γίνει η ενημέρωση, σύντομα θα αντληθούν τα επικαιροποιημένα στοιχεία από τα Πληροφοριακά Συστήματα του Ιδρύματος και θα είστε σε θέση να προχωρήσετε. Τα στοιχεία στην έλλειψη των οποίων αναφέρεται το μήνυμα, αντλούνται μέσω των Πληροφορικών Συστημάτων του Ιδρύματος. Η Υπηρεσία μας δεν μπορεί να προβεί σε αλλαγές τους.

Εισάγω username και passwd στην Υπηρεσία Ταυτοποίησης του ΕΔΕΤ και στην καρτέλα με τα στοιχεία μου που εμφανίζεται παρατηρώ λανθασμένα στοιχεία
Επικοινωνήστε με τη Γραμματεία του Ιδρύματος προκειμένου να διαπιστώσετε λάθη στα προσωπικά σας στοιχεία, οπότε να προβείτε στις απαραίτητες διορθώσεις. Εφόσον γίνει η ενημέρωση-διόρθωση, σύντομα θα αντληθούν τα επικαιροποιημένα στοιχεία από τα Πληροφοριακά Συστήματα του Ιδρύματος και θα είστε σε θέση να προχωρήσετε. Τα στοιχεία που εμφανίζονται στην καρτέλα αμέσως μετά από την πιστοποίησή σας μέσω της Υπηρεσίας Ταυτοποίησης του ΕΔΕΤ, αντλούνται μέσω των Πληροφορικών Συστημάτων του Ιδρύματος. Η Υπηρεσία μας δεν μπορεί να προβεί σε αλλαγές τους.

Πληρώ και τις δύο προϋποθέσεις για το συγγενή που σπουδάζει και το συγγενή που διαμένει μόνιμα στην Ελλάδα τα τελευταία 5 έτη αλλά δε διαφορετικές περιφέρειες. Γιατί δεν μπορώ να επιλέξω αντίστοιχα Τμήματα και στις δύο περιφέρειες;
Σύμφωνα με τα όσα περιγράφονται στο αντίστοιχο νομικό πλαίσιο, σε κάθε περίπτωση έχετε δυνατότητα επιλογής μόνο μίας προτίμησης . Στην περίπτωση που συντρέχουν και οι δύο προϋποθέσεις και για διαφορετικές περιφέρειες στην πτυσσόμενη λίστα με τα αντίστοιχα Τμήματα από τα οποία μπορείτε να επιλέξετε, θα εμφανίζονται τα αντίστοιχα Τμήματα και για τις δύο περιφέρειες εφόσον υπάρχουν, ωστόσο έχετε δικαίωμα μόνο για μια επιλογή.

Ολοκλήρωσα την Οριστική Υποβολή της αίτησης μου. Που και πότε πρέπει να στείλω τα δικαιολογητικά μου για τα κριτήρια που δήλωσα;
Τα δικαιολογητικά πρέπει αποσταλούν στη Γραμματεία του Τμήματος Υποδοχής, μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων Μετεγγραφών Φοιτητών Κυπριακής Καταγωγής, σε διάστημα που θα ανακοινωθεί από τη Γραμματεία του Τμήματος Υποδοχής. Δικαιολογητικά αποστέλλονται μόνο από τους επιτυχόντες.

  • Την ενημερωτική σελίδα των Μετεγγραφών μπορείτε να την δείτε εδώ.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr