Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων υιοθετεί τη χρήση ψηφιακής υπογραφής

Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων υιοθετεί τη χρήση ψηφιακής υπογραφής

Στο πλαίσιο εναρμόνισης με την νομοθεσία για χρήση ψηφιακής υπογραφής, το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων ξεκινά τη διαδικασία έκδοσης ψηφιακής υπογραφής στα μέλη ΔΕΠ, ΕΕΠ, ΕΔΙΠ, ΕΤΕΠ και στους διοικητικούς υπαλλήλους, αναφέρει ο Σταύρος Δ. Νικολόπουλος, Αντιπρύτανης Οικονομικών, Προγραμματισμού και Ανάπτυξης.

Οι ψηφιακές υπογραφές επέχουν θέση ιδιόχειρης υπογραφής, είναι διεθνώς αναγνωρισμένες και εγγυώνται τη γνησιότητα ενός εγγράφου. Βάσει της ισχύουσας νομοθεσίας, τα ψηφιακά έγγραφα που υπογράφονται με ψηφιακή υπογραφή είναι ισότιμα νομικά με τα αντίστοιχα έντυπα έγγραφα τα οποία φέρουν ιδιόχειρη υπογραφή.


Το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, μέσω της Υποδομής Δημόσιου Κλειδιού της HARICA (Hellenic Academic and Research Institutions Certification Authority), θα υποστηρίξει τη χρήση ψηφιακών υπογραφών σε πλήθος νέων υπηρεσιών ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, μεταξύ των οποίων, στην ηλεκτρονική αποστολή βαθμολογιών μαθημάτων, στην έκδοση πιστοποιητικών σε φοιτητές και αποφοίτους, στην έγκυρη διακίνηση όλων των διοικητικών εγγράφων, επιτυγχάνοντας έτσι σημαντική μείωση διοικητικού κόστους.

Κάθε μέλος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων μπορεί να αποκτήσει ψηφιακή υπογραφή από το Τμήμα Μηχανογράφησης της Διεύθυνσης Μηχανοργάνωσης, επικοινωνώντας με τον κ. Ελευθέριο Σιδερή ή την κα. Ευαγγελία Αθανασοπούλου στο email Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε..

Για την ολοκλήρωση της διαδικασίας απόκτησης ψηφιακής υπογραφής ο ενδιαφερόμενος πρέπει να προσκομίσει:

  1. Φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας (και των δύο πλευρών).
  2. Την ακαδημαϊκή ταυτότητα (smart card).
  3. Τον αναγνώστη καρτών (card reader) που δόθηκε μαζί με την ακαδημαϊκή ταυτότητα.
  4. Το έγγραφο που γράφονται οι θέσεις PIN/PUK που δόθηκε μαζί με την ακαδημαϊκή ταυτότητα.
  5. Αντίγραφο του e-mail που έχει αποσταλεί και περιλαμβάνονται οι τέσσερις (4) θέσεις για να καθοριστούν τα PIN/PUK.

Η ψηφιακή υπογραφή έχει συγκεκριμένη διάρκεια χρήσης (2 έτη) και πριν τη λήξη της, ο κάτοχός της μπορεί να αιτηθεί την έκδοση νέας.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr