Ο Παντελής Πετράκης συγκέντρωσε 19.050 μόρια - Στόχος το Πολυτεχνείο

Ο Παντελής Πετράκης συγκέντρωσε 19.050 μόρια - Στόχος το Πολυτεχνείο

Αριστούχοι Πανελληνίων 2021: Ο Παντελής Πετράκης, συγκέντρωσε 19.050 μόρια στις Πανελλήνιες Εξετάσεις, ενώ αποφοίτησε από το 3ο Γενικό Λύκειο Αγίου Δημητρίου, και θέλησε να μιλήσει στα «Φοιτητικά Νέα» για όλη την πορεία του και τα ενδιαφέροντά του, καθώς και για τους στόχους του. 

Ο Παντελής μας μιλάει για την αγάπη που έχει για το ποδόσφαιρο, αλλά και για το πώς οι εξετάσεις επηρέασαν την ενασχόλησή του με αυτό: 


«Βασική μου ασχολία είναι το ποδόσφαιρο, το οποίο βέβαια δεν κατάφερα να ακολουθήσω σοβαρά αυτή την χρόνια, λόγω των Πανελληνίων, σε αντίθεση με τις προηγούμενες χρονιές, που έπαιζα στην ομάδα του Πανιωνίου. Στόχος μου είναι να περάσω στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο»

Πιο ειδικά, περιγράφει στα «Φοιτητικά Νέα» τα σχέδια του αναφορικά με τις Σπουδές που επιθυμεί:

«Η αλήθεια είναι ότι δεν είχα από μικρός, ως όνειρο, κάποια συγκεκριμένη Σχολή που ήθελα να περάσω, αλλά είχα την γενική ιδέα: να περάσω σε μια καλή Σχολή του Μετσόβιου Πολυτεχνείου (1η μου επιλογή θα είναι το Τμήμα ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ),  που να σχετίζεται με τα ενδιαφέροντά μου. Μόνο και μόνο αυτή η επιθυμία μου στάθηκε το κίνητρο στην προσπάθεια για επιτυχία στις Πανελλήνιες Εξετάσεις. Πιστεύω ότι θα καταφέρω να αποκτήσω ένα επάγγελμα, που θα ταιριάζει με την ιδιοσυγκρασία μου, και θα με ολοκληρώνει ως άτομο, καθώς και θα συντηρεί οικονομικά εμένα και την οικογένειά μου και ελπίζω να με «ανταμείψει» η μεγάλη ζήτηση που έχει κανείς ως απόφοιτος Πολυτεχνείου.»

Για το διάβασμα που ακολούθησε και το πώς το βρήκε, ο Παντελής δηλώνει στα «Φοιτητικά Νέα»: «Αρκετά απαιτητικό, αλλά σε φυσιολογικό επίπεδο, ήταν το διάβασμά μου, το οποίο διαρκούσε  5-6 ώρες, συνήθως, καθημερινά. Σαφώς, υπήρχε αρκετός χρόνος για προσωπική ξεκούραση και ενασχόληση με πράγματα που μου αρέσουν, όπως το ποδόσφαιρο. Το πεδίο μου (2ο) δεν περιέχει μαθήματα που χρειάζονται σε μεγάλο βαθμό αποστήθιση. Πιστεύω ότι ο κατάλληλος χώρος για διάβασμα ήταν το δωμάτιο μου, μέσα σε κλίμα ησυχίας.»

Την στιγμή που έμαθε τα αποτελέσματα, ο Παντελής είχε την εξής αντίδραση: «Ένιωσα υπερηφάνεια και χαρά, καθώς ανταμείφθηκα για την τεράστια προσπάθεια που κατέβαλλα αυτή την δύσκολη χρονιά. Περηφάνεια, χαρά και συγκίνηση ήταν τα συναισθήματα τον γονέων μου, ενώ τα λόγια για την στήριξη τους, σε όλη την διάρκεια της χρονιάς, αλλά και γενικά είναι περιττό να πω πόσο καλά ήταν.»

Για το τί χρειάζεται ένα νέος για να προχωρήσει στη ζωή του, αναφέρει στα «Φοιτητικά Νέα»:

«Με επιμονή, θέληση και υπομονή θα ανταμειφθεί κάθε νέος που έχει στόχους, αρκεί οι προσπάθειές του να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των στόχων του. Ωστόσο, το πιο σημαντικό είναι να μην υπάρχει υπερβολικό άγχος και να μην φοβούνται την αποτυχία, διότι ακόμα και η αποτυχία προέρχεται από την προσπάθεια για επιτυχία και το σημαντικό στην ζωή είναι να προσπαθούμε για αυτά που επιθυμούμε. Όλα για κάποιο λόγο γίνονται.»

Για τους παράγοντες που τον βοήθησαν στο αποτέλεσμα, ο Παντελής προσθέτει τα εξής: «Περισσότερο από όλους, συνέβαλε το φροντιστήριό μου και η μελέτη μου, ενώ δεν ήταν λίγοι και οι καθηγητές του σχολείου που με βοήθησαν μέσα σε αυτόν τον αγώνα.»

Ο Αριστούχος Παντελής Πετράκης με τον πατέρα του

Γενικά πιστεύει: «Θεωρώ σημαντικό να δίνει κάθε μαθητής τον καλύτερο εαυτό του στο σχολείο, αλλά και να δίνει την δέουσα σημασία σε αυτό, αν και δεν είναι όλα τα παιδιά γεννημένα για διάβασμα και αφοσίωση. Εάν το θες, μπορείς να καταφέρεις τους στόχους σου και χωρίς διάβασμα, εφόσον βέβαια αυτοί δεν απαιτούν μελέτη για να επιτευχθούν.»

Τέλος, αφήνει έναν επίλογο περιγράφοντας στα «Φοιτητικά Νέα» τα χαρακτηριστικά της χρονιάς που φτάνει στο τέλος της:

«Σαφώς και όλη αυτή η χρόνια αποτέλεσε μια πρόκληση για όλους του μαθητές, λόγω της καραντίνας και της αδυναμίας εκπαίδευσης, εκ του σύνεγγυς. Ναι μεν το γεγονός αυτό οδήγησε πλήθος μαθητών στον αποπροσανατολισμό από τον στόχο τους, αλλά δεν έπαυσε να αποτελεί γεγονός που ταλαιπώρησε όλους τους μαθητές με καμία εξαίρεση. Εμένα, προσωπικά, ίσως με βοήθησε στο πρόγραμμα διαβάσματος, καθώς είχα περισσότερο χρόνο για οργάνωση στο διάβασμα, την ξεκούραση και τη γυμναστική. Ωστόσο, λίγα θα πρέπει να ήταν τα άτομα που κατάφεραν να αξιοποιήσουν την πρόκληση αυτή ως ευκαιρία για αυτοβελτίωση και καλύτερη οργάνωση διαβάσματος. Επομένως, η “μάστιγα” αυτή, μόνο ταλαιπωρία πρόσθεσε στον αγώνα των δεκαεπτάχρονων και δεοκτάχρονων για την επιτυχία τους στις Πανελλήνιες Εξετάσεις.»

Ευχαριστούμε Παντελή για την υπέροχη συνέντευξη!

Τα «Φοιτητικά Νέα» στον αγώνα αναζήτησης των «Πρώτων των Πρώτων» των Πανελλαδικών Εξετάσεων 2021.

Προσοχή: Αν θέλεις και εσύ να ενημερώνεσαι ΠΡΩΤΟΣ για κάθε νέα ανάρτηση που αφορά τις Πανελλαδικές, Μηχανογραφικό, Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής, Εκτιμήσεις Βάσεων, Αποτελέσματα Βάσεων, Ενημέρωση Νεοεισαχθέντων Φοιτητών πατήστε εδώ.

Περισσότερα άρθρα για τους Πρώτους των Πρώτων Πανελλαδικών 2021 μπορείτε να δείτε εδώ.

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία νέα για τις Πανελλαδικές 2021.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr