Τελευταία Φοιτητικά Νέα - Ροή Ειδήσεων

 Δημόσια ΙΕΚ: Στη Βουλή το ζήτημα του αριθμού των εκπαιδευτών σε κάθε εργαστήριο

ΔΙΕΚ: Στη Βουλή το ζήτημα του αριθμού των εκπαιδευτών σε κάθε εργαστήριο

Δημόσια ΙΕΚ: Την ανάγκη για επίλυση σειράς σοβαρών ζητημάτων σχετικά με ελλείμματα Διαφάνειας, όσον αφορά στις προσλήψεις εκπαιδευτών στα Δημόσια Ι.Ε.Κ. αλλά και σχετικά με το ζήτημα του αριθμού των εκπαιδευτών σε κάθε εργαστήριο τονίζει η Βουλευτής Β' Πειραιά της Ελληνικής Λύσης κυρία Ασημακοπούλου στην ερώτησή της με τίτλο: «Αδιαφανείς προσλήψεις εκπαιδευτών στα Δημόσια Ι.Ε.Κ.».

Την ερώτηση μπορείτε να δείτε παρακάτω: 

Συντονιστείτε στην σελίδα Φοιτητικά Νέα - Newsroom πατώντας εδώ, για να ενημερώνεστε ΠΡΩΤΟΙ για όλα τα τελευταία νέα!


ΘΕΜΑ: «Αδιαφανείς προσλήψεις εκπαιδευτών στα Δημόσια Ι.Ε.Κ.»

Κυρία Υπουργέ,

Σύμφωνα με σχετική επιστολή του Σωματείου Εκπαιδευτών Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης και Λοιπών Φορέων Δια Βίου Μάθησης του Δημοσίου, με αρ. πρωτοκόλλου: 08/2021, της 22-03-2021, η εικόνα στα Δημόσια Ι.Ε.Κ χειροτερεύει συνεχώς, ακόμη και σε θέματα που αφορούν στην Διαφάνεια. Αναφέρουν οι κλαδικοί εκπρόσωποι των ανωτέρω εκπαιδευτών στην ανωτέρω επιστολή πληθώρα ζητημάτων, όπως το γεγονός ότι, δεν δινόταν η δυνατότητα ενστάσεων για τις αλλαγές που έγιναν στη μοριοδότηση, η οποία εμφανιζόταν στην Πλατφόρμα του Μητρώου, μετά από τον δεύτερο διοικητικό έλεγχο.

Ένα, ακόμη, από τα πολλά σοβαρά ζητήματα που αντιμετωπίζουν οι ανωτέρω εκπαιδευτές είναι ότι, στις Οδηγίες που εστάλησαν στα Δημόσια Ι.Ε.Κ., την 22/02/2021, με αρ. πρωτ. «Κ5/20348» από τον Διευθυντή Εφαρμογής Επαγγελματικής Κατάρτισης, αναφέρεται στην παράγραφο με αριθμό «9»: «Σύμφωνα με το άρθρο 9, παρ. 2, της υπ’ αρ.. 5954/23-6-2014 (Β΄ 1807) Υπουργικής απόφασης όπως ισχύει, ο μέγιστος αριθμός ανά εκπαιδευτή καθορίζεται σε τριάντα (30) καταρτιζόμενους, σε εργαστηριακά ή θεωρητικά ή και μεικτά μαθήματα.

Σύμφωνα, δε, με το άρθρο 10, εδάφιο 5, της παραπάνω απόφασης, αναφέρεται: «5: «Ο μέγιστος αριθμός καταρτιζόμενων ανά εκπαιδευτή, καθορίζεται σε τριάντα (30) άτομα, τόσο σε θεωρητικά, όσο και σε μικτά μαθήματα, δύναται όμως να προσαυξάνεται κατά 10 %, με σκοπό τη σωστή κατανομή των καταρτιζομένων. Όταν ο αριθμός των καταρτιζομένων σε έκαστο εργαστηριακό μάθημα υπερβαίνει τους δεκαπέντε (15), τότε δύναται να τοποθετηθεί δεύτερος εκπαιδευτής και εφόσον αυτό προβλέπεται από τον αντίστοιχο οδηγό σπουδών”». Όμως, οι σχετικοί Οδηγοί Σπουδών συντάχθηκαν το 2013 και κανείς εξ’ αυτών δεν κάνει αναφορά, σχετικά με το πόσοι Εκπαιδευτές πρέπει να είναι σε κάθε εργαστήριο, ενώ, ακόμα και οι ελάχιστοι Οδηγοί που εκδόθηκαν αργότερα, επίσης, δεν έχουν καμία σχετική αναφορά.

Επιπλέον, σύμφωνα με τον Κανονισμό Λειτουργίας των Σχολικών Εργαστηριακών Κέντρων (άρθρο 12), στα οποία πραγματοποιείται ένα πολύ μεγάλο μέρος των Εργαστηριακών ωρών των Δ.Ι.Ε.Κ., όταν το εκάστοτε τμήμα έχει πάνω από 16 παρακολουθούντες μαθητές επιβάλλεται δεύτερος Εκπαιδευτής. Προκύπτει, επομένως, το εύλογο ερώτημα, τί θα συμβεί, σε περίπτωση που επιστρέψουμε από την τηλεκπαίδευση στην δια ζώσης εκπαίδευση.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

Σκοπεύετε να επιλύσετε την σειρά σοβαρών ζητημάτων, που αναφέρουν και απαριθμούν ενώπιόν σας στην ως άνω επιστολή τους οι κλαδικοί εκπρόσωποι των εκπαιδευτών των Δημοσίων Ι.Ε.Κ., σχετικά με ελλείμματα Διαφάνειας, όσον αφορά στις προσλήψεις τους αλλά και σχετικά με το ζήτημα του αριθμού των εκπαιδευτών σε κάθε εργαστήριο, όπως αυτό έχει προκύψει, κατά τα ανωτέρω;

ΣΟΦΙΑ – ΧΑΪΔΩ ΑΣΗΜΑΚΟΠΟΥΛΟΥ
Βουλευτής Β’ Πειραιώς

Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.

Φοιτητικά Νέα/Foititikanea.gr

ΠΜΣ Σχολής Επιστημών Υγείας Παν. Πατρών