- FoititikaNea Newsroom
- |
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Ολοκλήρωση εγγραφών με την αποστολή/κατάθεση απαιτούμενων δικαιολογητικών ταυτοπροσωπίας
Ολοκλήρωση Εγγραφών: Απαιτούμενα δικαιολογητικά από τους πρωτοετείς του Πανεπιστήμιο Αιγαίου για την ολοκλήρωση των εγγραφών.
Η αποστολή/κατάθεση των δικαιολογητικών για τη διαδικασία της ταυτοποίησης των στοιχείων των πρωτοετών φοιτητών 2022-2023 θα πραγματοποιηθεί μετά την ηλεκτρονική εγγραφή και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Τετάρτη 21/09/2022. Η αναλυτική διαδικασία περιγράφεται πιο κάτω.
Εγγραφή στο Τμήμα
Οι ηλεκτρονικές εγγραφές των πρωτοετών πραγματοποιήθηκαν σε χρονικό διάστημα που ορίζει το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων και ανακοινώνεται στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.
Η εγγραφή γίνεται με ενιαίο τρόπο για όλα τα Τμήματα και τις Σχολές των Πανεπιστημίων μέσω πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Η αίτηση εγγραφής και η δήλωση των απαραίτητων στοιχείων γίνεται αποκλειστικά μέσω του πληροφοριακού συστήματος. Επομένως ΔΕΝ απαιτείται η προσέλευση στη Γραμματεία του Τμήματος. Επίσης κατά την ηλεκτρονική εγγραφή ΔΕΝ απαιτείται υποβολή δικαιολογητικών.
Σημειώνεται ότι έχει καταργηθεί σειρά δικαιολογητικών που απαιτούσε η εγγραφή κατά το παρελθόν (Απολυτήριο Λυκείου, Βεβαίωση Πρόσβασης, Ιατρικές Εξετάσεις κ.λπ.).
Στο Πληροφοριακό Σύστημα
Κατά την είσοδο στο πληροφοριακό σύστημα Εγγραφής Πρωτοετών ζητείται ως κωδικός πρόσβασης ο ίδιος κωδικός πρόσβασης (password) που χρησιμοποιήθηκε από τον υποψήφιο ή την υποψήφια κατά την είσοδο στην ηλεκτρονική εφαρμογή του Μηχανογραφικού Δελτίου.
Επίσης ζητείται ο ΑΜΚΑ (Αριθμό Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισής) του προσώπου που εγγράφεται. Μέσω του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ γίνεται αυτόματη προσυμπλήρωση σειράς ατομικών στοιχειών του προσώπου που εγγράφεται στο πληροφοριακό σύστημα εγγραφής.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε περίπτωση που τα προσυμπληρωμένα στοιχεία δεν συμφωνούν με αυτά της αστυνομικής ταυτότητας ή του διαβατηρίου, πρέπει άμεσα να διορθωθούν τα στοιχεία του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, μέσω σχετικής αίτησης σε οποιοδήποτε ΚΕΠ. Αφού εμφανιστούν τα διορθωμένα στοιχεία, ολοκληρώνεται η ηλεκτρονική εγγραφή εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας.
Αίτηση διαγραφής από άλλο Τμήμα
Εισακτέοι ή εισακτέες που έχουν ήδη εγγραφεί σε άλλο Τμήμα ή Σχολή λόγω πρόσβασής τους κατά τα παρελθόντα έτη οφείλουν να διαγραφούν από αυτό/ή. Το πληροφοριακό σύστημα του ΥΠΑΙΘ δίνει τη δυνατότητα αυτόματης αίτησης διαγραφής από το/τη προηγούμενο/η Τμήμα/Σχολή. Οι Γραμματείες των δύο Τμημάτων ενημερώνονται σχετικά και διεκπεραιώνεται η σχετική διαδικασία χωρίς να απαιτείται άλλη ενέργεια του/της εγγραφόμενου/ης.
Δικαιολογητικά ταυτοπροσωπίας
Δεδομένου του ότι όλη η διαδικασία εγγραφής γίνεται ψηφιακά μέσω του πληροφοριακού συστήματος του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, καθίσταται αναγκαία η παροχή στοιχείων που διευκολύνουν την ταυτοπροσωπία των εγγεγραμμένων φοιτητών και φοιτητριών, τόσο κατά τις ακαδημαϊκές όσο και κατά τις διοικητικές διαδικασίες του Πανεπιστημίου.
Σε συνέχεια της εγγραφής πρέπει να κατατεθούν αυτοπροσώπως ή να αποσταλούν ταχυδρομικά τα παρακάτω:
- Μία πρόσφατη έγχρωμη φωτογραφία τύπου αστυνομικής ταυτότητας
- Φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου
- Αίτηση ταυτοποίησης στοιχείων :
- Υπόδειγμα Αίτησης για την περίπτωση που τα παραπάνω κατατεθούν αυτοπροσώπως είναι διαθέσιμο σε Word και PDF.
- Στην περίπτωση που τα παραπάνω (φωτογραφία, φωτοαντίγραφο αστυνομικής ταυτότητας) αποσταλούν ταχυδρομικά, θα πρέπει να συνοδεύονται από σχετική Αίτηση, είτε με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής από ΚΕΠ ή άλλη Δημόσια Αρχή, είτε με έκδοσή της μέσω της ιστοσελίδας https://dilosi.services.gov.gr/create/q/templates. Υπόδειγμα Αίτησης είναι διαθέσιμο σε Word και PDF.»
Η ταυτοποίηση των στοιχείων των πρωτοετών φοιτητών και φοιτητριών (δηλ. η ταυτοπροσωπία τους) από τη Γραμματεία του Τμήματός τους και ακολούθως η απόδοση σε αυτούς/ες των κωδικών για χρήση των υπηρεσιών του Πανεπιστημίου πραγματοποιείται μετά την αποστολή από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων στο Πανεπιστήμιο, των καταλόγων εγγραφέντων μέσω της ηλεκτρονικής εφαρμογής του Υπουργείου.
Η αποστολή/κατάθεση των δικαιολογητικών για τη διαδικασία της ταυτοποίησης των στοιχείων θα πραγματοποιηθεί μετά την ηλεκτρονική εγγραφή και θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί έως την Τετάρτη 21/09/2022.
Διευθύνσεις Τμημάτων
| ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΚ ΠΟΛΗ | ΤΗΛΕΦΩΝΑ | ||
Επιστήμης Τροφίμων και Διατροφής | Μητροπολίτου Ιωακείμ 2 81400, Μύρινα, Λήμνος | 2254083100 2254083014 2254083016 | ||
Περιβάλλοντος | Λόφος Πανεπιστημίου 81100, Μυτιλήνη, Λέσβος | 2251036200 2251036203 | ||
Ωκεανογραφίας και Θαλασσίων Βιοεπιστημών | 2251036800 2251036806 | |||
Κοινωνικής Ανθρωπολογίας & Ιστορίας | 2251036300 2251036303 | |||
Γεωγραφίας | 2251036400 2251036402 | |||
Κοινωνιολογίας | 2251036500 2251036508 | |||
Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας | 2251036600 2251036604 | |||
Διοίκησης Επιχειρήσεων | Μιχάλων 8 82132, Χίος | 2271035111 2271035102 2271035130 | ||
Ναυτιλίας & Επιχειρηματικών Υπηρεσιών | Κοραή 2Α 82132, Χίος | 2271035202 2271035230 2271035211 | ||
Μηχανικών Οικονομίας & Διοίκησης | Κουντουριώτου 41 82132, Χίος | 2271035402 2271035430 2271035411 | ||
Τμήματα Οικονομικής & Διοίκησης Τουρισμού | Μιχάλων 8 82132, Χίος | 2271035302 2271035330 2271035311 | ||
Μαθηματικών | Κτήριο Ηγεμονικού Μεγάρου 83200, Καρλόβασι, Σάμος | 2273082100 2273082023 | ||
Στατιστικής & Αναλογιστικών – Χρηματοοικονομικών Μαθηματικών | Κτήριο Βουρλιώτη 83200, Καρλόβασι, Σάμος | 2273082300 2273082012 2273082022 | ||
Μηχανικών Πληροφοριακών & Επικοινωνιακών Συστημάτων | Κτήριο Λυμπέρη 83200, Καρλόβασι, Σάμος | 2273082200 2273082021 | ||
Μηχανικών Σχεδίασης προϊόντων & Συστημάτων | Κωνσταντινουπόλεως 1 84100, Ερμούπολη, Σύρος | 2281097100 2281097104 | ||
Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης | Δημοκρατίας 1 85132, Ρόδος | 2241099200 2241099211 | ||
Επιστημών της Προσχολικής Αγωγής & του Εκπαιδευτικού Σχεδιασμού | 2241099100 2241099111 | |||
Μεσογειακών Σπουδών | 2241099300 2241099312 |
Παραλαβή Κωδικών
μόνο για πρωτοετείς προπτυχιακού
Βήμα 1ο
Εισαγωγή στην εφαρμογή παραλαβής στοιχείων πρόσβασης στο δίκτυο του Πανεπιστημίου Αιγαίου:
1. του οκταψήφιου Κωδικού Εξετάσεων,
2. του αριθμού ταυτότητας με τον οποίο έγινε η ταυτοποίηση του/της φοιτητή/τριας στη γραμματεία και
3. του Αριθμού Μητρώου Κοινωνικής Ασφάλισης (Α.Μ.Κ.Α).
Βήμα 2ο
Εισαγωγή μιας ηλεκτρονικής διεύθυνσης (και επιβεβαίωσή της) καθώς και αριθμού κινητού τηλεφώνου.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η προσεκτική εισαγωγή της ηλεκτρονικής διεύθυνσης είναι πολύ σημαντική, καθώς σε αυτή θα αποσταλούν οι κωδικοί. Σε περίπτωση λάθους καθίσταται αδύνατη η παραλαβή των κωδικών.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Η ηλεκτρονική διεύθυνση που θα δηλωθεί εδώ δεν είναι απαραίτητο να ταυτίζεται με αυτή της προεγγραφής. Αρκεί να είναι πραγματική και σωστά γραμμένη.
Βήμα 3ο
Στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δηλώθηκε θα αποσταλεί μήνυμα με μία υπερσύνδεση (link), μοναδική για κάθε φοιτητή/τρια.
Πατώντας στην υπερσύνδεση, εμφανίζεται η ιστοσελίδα στην οποία:
1. θα ζητηθεί ο ορισμός του μυστικού κωδικού ασφαλείας (password),
2. θα ενημερώνονται οι φοιτητές/τριες για το Όνομα Χρήστη (username),
3. θα ενημερώνονται οι φοιτητές/τριες για τον Αριθμό Μητρώου τους (με τον οποίο θα αναγνωρίζονται από τη Γραμματεία, τη Φοιτητική Μέριμνα και άλλες διοικητικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου).
ΠΡΟΣΟΧΗ: Τα δύο παραπάνω στοιχεία (username & password) είναι αυστηρώς προσωπικά, καθώς με αυτά οι φοιτητές/τριες αποκτούν πρόσβαση και αναγνωρίζονται ως χρήστες (login) σε μία σειρά από ηλεκτρονικές υπηρεσίες του Πανεπιστημίου και του Υπουργείου. Είναι ιδιαίτερα σημαντικό οι φοιτητές/τριες να τα διατηρούν μυστικά και να τα απομνημονεύουν ή να τα καταγράφουν με τρόπο που να καθιστά δυνατή την επανάκτησή τους.
Βεβαιώσεις Σπουδών
Πιστοποιητικά Σπουδών
H εφαρμογή Ηλεκτρονική Γραμματεία είναι το πληροφοριακό σύστημα μέσα από το οποίο οι φοιτήτριες και οι φοιτητές έχουν τη δυνατότητα να εξυπηρετούνται από τη Γραμματεία του Τμήματος μέσω web. Από την ηλεκτρονική γραμματεία μπορούν να υποβάλλουν αιτήματα στη Γραμματεία για την έκδοση Πιστοποιητικών (έκδοση βεβαίωσης σπουδών, έκδοση αναλυτικής βαθμολογίας, πιστοποιητικά για ασφαλιστικούς φορείς, εφορία, εργοδότες γονέων, στρατολογία, κλπ)
Οι φοιτητές και φοιτήτριες χρησιμοποιούν το Uni-Student.
Βεβαίωση Σπουδών για αναβολή στράτευσης
Η αίτηση για τη Βεβαίωση Σπουδών για Στρατολογική χρήση γίνεται ηλεκτρονικά μέσω της ειδικής εφαρμογής της Ηλεκτρονικής Γραμματείας ή με αίτηση μέσω ΚΕΠ.
Δείτε ΕΔΩ όλα τα τελευταία Φοιτητικά Νέα.